Tento rudl má díky své silné konstrukci nosnost 150kg a při tom jemožno ho složit do velice malých rozměrů. Opěrná strana je teleskopická,lopata se dá zvednout směrem k rudlu...
Tento rudl má díky své silné konstrukci nosnost 150kg a při tom jemožno ho složit do velice malých rozměrů. Opěrná strana je teleskopická,lopata se dá zvednout směrem k rudlu...
Vozík vyhovuje mému účelu tvarem, nosností i nafukovací kola se hodí pro použití venku nebo k překonání schodů. Dá se složit zasunutím dvoudílné opěrné části po odjištění dvěma kolíky a zvednutím lopaty tak, že se vejde snadno do kufru auta nebo třeba do skříně. Menší výhrada ke zpracování - plastová vodítka zajišťovacích kolíků byla nedbale nakřivo zaražena do čtvercového kovového profilu a chtělo by to vymezit vůli zásuvné opěrné části vozíku, aby se to při jízdě "nekvrdlalo". Neškodilo by možná přidělat dvě - tři dírky aby se dala výška opěry nastavit na míru obsluhy.
Tento rudl má díky své silné konstrukci nosnost 150kg a při tom jemožno ho složit do velice malých rozměrů. Opěrná strana je teleskopická,lopata se dá zvednout směrem k rudlu. Po těchto úpravách se tento rudl stává velice skladným.
Je osazen koly 3x4" (průměr 250-270mm) v kluzném provedení. Kola jsou naplněna polyuretanovou pěnou - jsou tedy bezúdržbová. Chovají se stejně jako kola bantamová.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Vozík vyhovuje mému účelu tvarem, nosností i nafukovací kola se hodí pro použití venku nebo k překonání schodů. Dá se složit zasunutím dvoudílné opěrné části po odjištění dvěma kolíky a zvednutím lopaty tak, že se vejde snadno do kufru auta nebo třeba do skříně. Menší výhrada ke zpracování - plastová vodítka zajišťovacích kolíků byla nedbale nakřivo zaražena do čtvercového kovového profilu a chtělo by to vymezit vůli zásuvné opěrné části vozíku, aby se to při jízdě "nekvrdlalo". Neškodilo by možná přidělat dvě - tři dírky aby se dala výška opěry nastavit na míru obsluhy.